برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه‌گردی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از فعالیت اتوبوس گردشگری رایگان در کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا دوستی اظهار کرد: اتوبوس‌های گردشگری در کرمانشاه برای برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه گردی، ویژه میهمانان نوروزی از ۲۹ اسفند راه‌اندازی شده است و این طرح با اختصاص دو دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: این اتوبوس‌ها به منظور رفاه حال گردشگرانی که وسیله حمل و نقل شخصی در اختیار ندارند یا اینکه نمی‌خواهند از وسیله نقلیه خود برای بازدیدها استفاده کنند، راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ساعت کار این اتوبوس‌ها هر روز از ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ است و «طاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، خانه صنایع دستی و سراب نیلوفر» از جمله بناهای تاریخی و جاذبه‌های تفریحی و توریستی کرمانشاه هستند که اتوبوس‌ها گردشگران نوروزی را برای بازدید انتقال می‌دهند.

دوستی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز گفت: شیفت‌بندی کارکنان برای ارائه خدمات در تمام روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروز ۱۴۰۳، ساخت سالن انتظار مسافر در پایانه مسافربری شهید کاویانی، بازسازی محوطه پایانه‌های مسافربری و رنگ آمیزی جداول، ارائه خدمات شبانه روزی تاکسیران مستقر در فرودگاه شهید اشرفی و همچنین پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا با بیش از ۳۰۰ دستگاه از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

وی افزود: راه‌اندازی امداد تاکسی رایگان و تلفن گویای ۱۳۳ برای شنیدن انتقادات و پیشنهادهای مردم از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

کد خبر 738290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    ما رفتیم دو ساعت هم اونجا ( میدان طاقبستان ) منتظر موندیم خبری نشد . راننده بود اتوبوس هم بود ولی شخصی که باید اسم می‌نوشت و کارها رو انجام میداد نبود...... واقعا نمرتون بیسته در هماهنگی.....!!!! خسته شدیم از بس موندیم و اتفاقی نیفتاد.