بازدید ۲۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید ۲۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان خبر داد و گفت: ۲۸ هزار مسافر نوروزی اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز _جمعه سوم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی شروع شده و تا بعد از ظهر یکم فروردین جمعاً ۲۶۰ هزار و ۲۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، دست‌ساز، فرهنگی و موزه‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۷۳ هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۱۳۵ هزار و ۳۷۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۰ هزار و ۳۷۸ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند که بیشترین آمار بازدیدها را شامل می‌شود.

فرمانی با بیان اینکه در این مدت ۲۸ هزار و ۱۶۶ مسافر نوروزی هم در استان اسکان پیدا کرده‌اند، اضافه کرد: بیشترین آمار اسکان در استان با حدود ۱۹ هزار و ۸۳۹ نفر مربوط به اقامتگاه‌های رسمی‌است.

وی گفت: بیشترین آمار اسکان در مراکز اقامتی رسمی نیز مربوط به هتل‌ها، مناطق نمونه گردشگری، خانه‌مسافرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

کد خبر 738270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.