جانمایی ۲ فلاورباکس و نورپردازی ویژه در میدان امام (ره) اصفهان

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: گل‌کاری‌های باغچه میدان امام خمینی (ره) در سال جاری به‌طور ویژه دنبال شد و در حال حاضر ۴۵ هزار گلدان گل شب‌بو، ۲۴ هزار گل جعفری، ۱۱ هزار گل شمعدانی و ۲۰۰۰ گل رز ساناز در سطح این میدان تاریخی کاشته شده است.

رمضان ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال جاری زمان انتخاب پیمانکار فضای سبز میدان امام خمینی (ره) به طول انجامید، از این‌رو زمان اقدامات فضای سبز در میدان امام خمینی (ره) به پایان سال موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد طرح بازآفرینی میدان انجام شده و دو فلاورباکس اصلی آن اجرا شده است، همچنین در اواخر سال به دلیل بارندگی، فضای سبز این میدان به موقع انجام نشده است، اما گل‌کاری‌های میدان امروز _جمعه سوم فروردین_ سال جاری به پایان می‌رسد.

جانمایی ۲ فلاورباکس و نورپردازی ویژه در میدان امام (ره) اصفهان

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: روشنایی و نورپردازی میدان امام خمینی (ره) از دیگر موضوعات شهرداری این منطقه است و در حال حاضر نورپردازی خاص و ویژه‌ای با ۱۰ میلیارد تومان هزینه برای این نقطه از شهر انجام شده است.

ملکوتی‌خواه گفت: گل‌کاری‌های باغچه میدان امام خمینی (ره) در سال جاری به‌طور ویژه دنبال شد و در حال حاضر ۴۵ هزار گلدان گل شب‌بو، ۲۴ هزار گل جعفری، ۱۱ هزار گل شمعدانی و ۲۰۰۰ گل رز ساناز در سطح میدان کاشت شده است.

کد خبر 738257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.