تفرجگاه‌های طبیعی تیران و کرون همزمان با افطار باز است

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون گفت: تفرجگاه‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان همزمان با افطار باز و میزبان مسافران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، امیر عرب امروز_ جمعه سوم فروردین_ در جریان بازدید از مراکز خدماتی ستاد تسهیلات سفر تیران و کرون با اشاره به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ظرفیت‌های طبیعی گردشگری این شهرستان برای مسافران و گردشگران جذاب است و مردم شهرستان‌های اصفهان نیز به این منطقه سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی به مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های طبیعی این شهرستان سفر می‌کنند، افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است و برای حفظ شئونات اسلامی فعالیت این مراکز بعد از ظهرها و در آستانه افطار خواهد بود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه پیش‌بینی بازدید گردشگران و مسافران از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان تا بیش از ۴۰۰ هزار نفر برای امسال صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: چشمه مرغاب، شهر زیر زمینی، کوچه باغ‌های سنتی، مساجد تاریخی، اقامتگاه‌های بوم گردی، طبیعت دالانکوه و گلخانه‌های کشاورزی برای مسافران جذاب است تا از این ظرفیت‌ها بازدید می‌کنند.

عرب با اشاره به توسعه امکانات زیر ساختی برای اسکان مسافران و گردشگران در این شهرستان، تصریح کرد: امکان اسکان در اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی، زائرسراها و مدارس وجود دارد و در طول شبانه‌روز زمینه اسکان ۵۰۰ نفر فراهم است.

وی اضافه کرد: توسعه امکانات برای اسکان مسافران چرخه گردشگری را در این شهرستان تکمیل کرده و سبب شده است تا ماندگاری مسافران در استان اصفهان افزایش پیدا کند و با توجه به نزدیکی تیران به اصفهان اقبال برای بهره‌گیری از اقامتگاه‌های این منطقه به وجود آمده است.

جانشین ستاد تسهیلات سفر تیران و کرون ادامه داد: دو ایستگاه امنیت و سلامت در جاده داران به تیران ایجاد شده است تا رانندگان برای رفع خستگی از آن استفاده کنند و از وقوع حوادث ترافیکی ناشی از خواب آلودگی جلوگیری شود.

عرب عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی این شهرستان در ایستگاه‌های امنیت و سلامت را از دیگر اقدامات نوروزی اعلام کرد و گفت: مسافران علاوه بر استراحت می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 738249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.