۱۸ همت سرمایه‌گذاری در استان زنجان محقق شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته ۱۸ همت سرمایه‌گذاری در استان زنجان محقق شد.

مجید گلشنی منفرد در گفت‌وگو با ایمنا در زنجان، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در استان پیگیر آن هستیم، تکمیل زنجیره تولید برای طرح توسعه صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل زنجیره تولید باید به سمت صنایع مولد حرکت کنیم، افزود: در این زمینه باید سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان ایجاد شود که شهرک دارویی گلرنگ از نمونه آن‌ها است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۸ و نیم همت معادل هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان محقق شد، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

گلشنی منفرد با اشاره به اینکه هدف‌گذاری برای سرمایه گذاری در استان تا پایان دولت سیزدهم ۵۰ همت است، اضافه کرد: در ابتدا این رقم غیرقابل تحقق ارزیابی می‌شد، اما می‌توانیم در دولت حتی ۵۰ همت سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در استان، عنوان کرد: ۳۷ جلسه کمیته تخصصی در این حوزه تشکیل و ۳۱۰ پرونده بررسی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تاکنون ۱۰۳ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسیده و کارهای مربوط به آن انجام شده است.

کد خبر 738248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.