ظرفیت واحدهای اقامتی ٢ شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، از تکمیل ظرفیت‌ مراکز اقامتی در شهرهای گردشگرپذیر بانه و مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد امروز _جمعه سوم فروردین‌_ اظهار کرد: به‌دلیل استقبال چشم‌گیر گردشگران برای سفر و اقامت در کردستان، ظرفیت واحدهای اقامتی در دو شهر گردشگرپذیر بانه و مریوان تکمیل شده است.

وی افزود: این واحدها شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اضافه کرد: در این راستا شهرهای سقز، سروآباد، سنندج، قروه، دهگلان به‌عنوان شهرهای مکمل انتخاب شده‌اند و مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

مهرزاد با بیان اینکه گردشگران ورودی به استان از اقامت در واحدهای غیرمجاز خودداری کنند، ادامه داد: از هم‌وطنانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می‌شود از مراکز رسمی و دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنند.

وی گفت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در طول سال به‌ویژه ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند و بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت خواهند کرد.

کد خبر 738235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.