وظیفه ورزش در سال ۱۴۰۳ تولید بیشتر قهرمان است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر سخنان رهبری در نام‌گذاری سال جدید گفت: تولید ورزشکار در سال جدید بزرگ‌ترین وظیفه ورزش ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن رضوانی در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: صحبت ایشان منحصر به یک بخش یا وزارتخانه در کشور نیست و همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در همه موضوعات مسئله تولید و بحث مشارکت مردمی را جدی بگیریم. رهبری در دیدار با خانواده ورزش نیز فرمودند ورزش قهرمانی قله و ورزش همگانی دامنه آن است که باید این سخن را هم در کنار نام‌گذاری سال قرار دهیم. تولید ورزشکار در سال جدید بزرگ‌ترین وظیفه ورزش ایران است.

وی ادامه داد: در ورزش نیز تولید وجود دارد؛ ما استعدادها را از سنین پایین کشف می‌کنیم و پس از آموزش، ورزشکاران و قهرمانان را تولید می‌کنیم. تولید قهرمان که قله ورزش است، نیاز به مشارکت مردمی دارد و این مسئله نیز دامنه کوه است. مردم به خودی خود در ورزش مشارکت دارند و این امر نشان دهنده این است که شاید از بقیه بخش‌های کشور در عملی کردن شعار سال جلوتر باشیم.

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به روند این رشته عنوان کرد: رشته شنا در بین مردم با تلاش‌هایی که صورت پذیرفته تا حد زیادی همگانی شده و مشارکت مردم در آن بالا رفته است. با یک نگاهی سطحی نیز می‌توان متوجه شد که در سنین پایه نیز روی بحث قهرمانی بسیار در حال کار کردن هستیم و نتایج بسیار خوبی گرفتیم. در آینده‌ای نزدیک نیز می‌توانیم قهرمان خوبی را بسازیم تا نام کشور عزیزمان را بالا ببرند.

منبع: ایرنا
کد خبر 738221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.