نقش اصفهان بر فراز آسمان/ تله‌کابین صفه به هنر نصف جهان منقش شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در راستای ترویج فرهنگ سنتی و ایرانی، کابین‌های تله‌کابین صفه به طرح‌های هنری این کلان‌شهر، قلمکار، کاشی‌کاری و میناکاری منقش شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای هنرهای اصفهان بر بدنه کابین‌های تله‌کابین صفه اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به دنبال رویکرد توسعه گردشگری خود در اقدامات خود توجه ویژه‌ای به ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته است.

وی افزود: با آغاز سال جدید و حضور چشمگیر گردشگران و مسافران نوروزی در این کلان‌شهر، در ایام نوروز شاهد حضور قابل توجه مسافران در تله‌کابین صفه و علاقه‌مندی آن‌ها برای بازدید از بام اصفهان هستیم.

نقش اصفهان بر فراز آسمان/ تله‌کابین صفه به هنر نصف جهان منقش شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به جانمایی ویژه این ابر سازه تفریحی تاکید کرد: تله‌کابین صفه این کلان‌شهر دارای ۳۰ کابین است و در مسیر دو کیلومتری علاقه‌مندان به طبیعت را در مدت زمان ۲۰ دقیقه به بام اصفهان می‌رساند.

ساکت گفت: با توجه به وجود دید مناسب حرکت این کابین‌ها از سوی مردم و گردشگران نسبت به رنگ‌آمیزی و منقش‌سازی این کابین‌ها به آثار هنری اصفهان اقدام شد.

نقش اصفهان بر فراز آسمان/ تله‌کابین صفه به هنر نصف جهان منقش شد

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ اصفهان و ایران صورت گرفت، ادامه داد: در پی اهمیت ویژه گردشگری در معرفی فرهنگ کشورهای مختلف، کابین‌های تله‌کابین صفه به طرح‌های سنتی شهر، طرح قلمکار، کاشی‌کاری و میناکاری منقش شد.

کد خبر 738186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.