مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز دوم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

پذیرش ۱۴۷۰ خودرو در باغ فدک

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر در منازل استیجاری اسکان یافتند و ۱۴۷۰ خودروی مسافران در باغ فدک پذیرش شد.

نجات یک مسافر از خطر مرگ در باغ فدک / انجام ۱۰ مورد راهنمایی در کوه صفه

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته یک زن ۴۳ ساله که در اثر مسمومیت با گازco ناشی از قراردادن منقل زغال در چادر در معرض خطر قرار داشت، توسط نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل با استفاده از کپسول اکسیژن امدادرسانی شد و از مرگ حتمی نجات یافت.

برگزاری کرسی تلاوت و جز خوانی قرآن کریم در چهارباغ عباسی اصفهان

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در باغ فدک برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت و جز خوانی قرآن کریم را در چهارباغ عباسی برگزار کردیم.

هدایت و ساماندهی ۲۱ دست‌فروش در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۰۷:۰۰ یکم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ امروز (پنجشنبه) هدایت و ساماندهی پنج متکدی و ۲۱ دست‌فروش در شهر انجام شد.

افزایش ۳.۵ برابری بازدیدکنندگان از باغ گل‌ها / اسکان ۶۳ هزار مسافر طی ۷ شب در اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته ۳۵۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید کردند که با توجه به آمار بازدیدکننده دو روز گذشته، ۳.۵ برابر افزایش بازدیدکننده داشتیم و این مکان روزهای قبل نیز حدود ۵۰۰ بازدید داشته است.

۱۵ درصد تماس‌های ۱۳۷ پاسخگویی به گردشگران نوروزی بوده است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته مرکز ارتباطات مردمی گزینه مرتبط با پاسخگویی گردشگران نوروزی را راه‌اندازی کرد و از آن زمان تا کنون حدود ۱۵ درصد تماس‌های این مرکز در ارتباط با گردشگری بوده است.

شهرداری اصفهان امکان سفر خوب را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اصفهان با بیان اینکه هدف داریم تا مسافران نوروزی با خاطرات خوبی از این شهر خارج شوند، گفت: در این راستا شهرداری اقدامات خوبی انجام داده و حاصل تمام زحمات مشهود است.

کد خبر 738181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.