خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ با پنج گل از سد ترکمنستان عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب _پنج‌شنبه دوم فروردین_ در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال ترکمنستان بود که این بازی آسان پیروزی پنج بر صفر شاگردان ژنرال خاتمه یافت.

این دیدار که جدالی آسان برای تیم ملی ایران به حساب می‌آمد، از همان آغاز تهاجمی بود و در دقیقه ۱۰ محمد حسین کنعانی زادگان و در دقیقه ۱۲ سردار آزمون با زدن دو گل خیال هواداران را راحت کردند. پس از آن بازیکنان تیم ملی ایران موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و فداکاری برای تقسیم گل باعث شد تا در پایان نیمه نخست شاهد گل دیگری نباشیم.

در نیمه دوم محمدحسین کنعانی زادگان خیلی زود در دقیقه چهل و هشتم دروازه تیم حریف را باز کرد و هشت دقیقه پس از وی، این محبی بود که دروازه ترکمنستان را باز کرد تا تیم ملی به گل چهارم برسد. در پایان هم امید نورافکن در دقیقه ۱+۹۰ پنجمین گل را به ثمر برساند تا سال ۱۴۰۳ با پیروزی پنج‌گله ایران مقابل ترکمنستان آغاز شود.

تیم ملی فوتبال ایران با هفت امتیاز برابر با ازبکستان اما با تفاضل‌گلی بهتر در رده نخست این گروه قرار می‌گیرد و پس از آن در هفتم فروردین ماه، تیم ملی ایران به عشق‌آباد می‌رود تا دیدار برگشت با تیم ملی ترکمنستان را برگزار کند.

خلاصه‌بازی ایران و ترکمنستان

کد خبر 738168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوشم نمیاد ازگل پنجم که نورافکن زدو یه عضتولهی دست IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    6 1
    حادثه هستم پرسپولیسی.واقعا. دوتا هم تیمی که نبایدحسودی کند