وقتی شکارچی خودش شکار می‌شود / درگیری گردان‌های قسام با تک تیرانداز اسرائیلی + فیلم

گردان‌های قسام تصاویر از پای درآوردن تک‌تیرانداز صهیونیست با شلیک گلوله کالیبر ۱۲.۷ ضد استحکامات در شرق بیمارستان شفا را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گردان‌های قسام تصاویر از پای درآوردن تک‌تیرانداز صهیونیست با شلیک گلوله کالیبر ۱۲.۷ ضد استحکامات در شرق بیمارستان شفا را منتشر کرد.

نیروهای القسام همچنین دو تانک مرکاوای اسرائیلی را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ در خان یونس از کار انداختند.

به گزارش ایمنا، رژیم صهیونیستی قبلاً در ماه نوامبر به بیمارستان الشفاء در شهر غزه حمله کرد و هزاران نفر را که به دنبال پناهگاهی در بیمارستان بودند وادار به فرار کرد. این حمله با محکومیت گسترده سازمان‌های امدادی مواجه شد، زیرا حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم اسرائیل، با هدف تخریب سیستم بهداشتی غزه به سمت فروپاشی انجام داده می‌شد.

رژیم اسرائیل به دروغ مدعی است که مجتمع بیمارستان شفاء در بالای شبکه متراکم تونل‌های زیرزمینی قرار دارد که مراکز فرماندهی حماس را در خود جای داده است و حتی پس از گرفتن کنترل بیمارستان قادر به ارائه شواهد قابل استنادی دال بر وجود مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان نبوده است. جنبش مقاومت حماس استفاده از این بیمارستان برای مقاصد نظامی را رد کرده است. نیروهای رژیم اسرائیل قبل از خروج از محوطه در اواخر نوامبر یک شبکه تونل بزرگ را منفجر کردند اما علی‌رغم آسیب وارد شده به بیمارستان، کار در آن به صورت نصفه نیمه ادامه پیدا کرد. پس از آن، ارتش رژیم صهیونیستی عمدتاً از شمال غزه عقب‌نشینی کردند و حملات خود را در جنوب نوار متمرکز کردند.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر مجدداً به بیمارستان شفا یورش برده است.

کد خبر 738165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.