شش تقاطع پرتردد شهر قزوین خاموشی ندارند

شهردار قزوین گفت: نوروز ۱۴۰۳ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شش تقاطع پرتردد سطح شهر قزوین خاموشی ندارند و در واقع احتمال خاموشی شش تقاطع پرتردد سطح شهر در صورت قطعی برق صفر است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شش تقاطع پرتردد سطح شهر قزوین خاموشی ندارند و در واقع احتمال خاموشی شش تقاطع پرتردد سطح شهر در صورت قطعی برق صفر است.

وی اضافه کرد: سال جاری، در راستای افزایش رفاه حال شهروندان، روان سازی جریان ترافیک، تسهیل عبور و مرور و انتظام بخشی به جریان ترافیک؛ شش تقاطع پرتردد سطح شهر قزوین بهره مند از سامانه پنل خورشیدی (سولار) شدند.

شهردار قزوین با بیان اینکه این تقاطع‌ها شامل تقاطع معلم_نوروزیان، آیت‌الله شهیدمدرس_فلسطین، معلم_دانشگاه، شهیدمدنی_نوروزیان، طالقانی و ۲۲ بهمن است، گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های یادشده حتی در صورت نقص و قطع برق شهری وصل هستند و تردد گردشگران نوروزی و شهروندان در تقاطع‌های یادشده ایمن‌تر و بدون معطلی خواهد بود.

بازپیرایی بوستان دهخدا

صباغی همچنین در ادامه این گفتگو از بازپیرایی تأسیسات موتورخانه و تجهیزات آب‌نمای بوستان دهخدا به همراه رنگ‌آمیزی و اجرای طرح‌های نورپردازی خبر داد و گفت: تعمیرات، راه‌اندازی و نورپردازی آب‌نما در راستای زیباسازی منظر شبانه بوستان، ایجاد جلوه‌های زیبا و افزایش نشاط و شادابی در روحیه شهروندان انجام شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح نورپردازی آب‌نما ۴۳ دستگاه چراغ در رنگ‌های متنوع نصب شده است.

آغاز ساخت باند کندروی مشعلدار

شهردار قزوین همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه باند کندروی روستای مشعلدار خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ادامه عملیات اجرایی باند کندروی روستای مشعلدار در حال انجام است و این پروژه به منظور ساماندهی وضعیت معابر شهری، بهبود عبور و مرور و ایمنی تردد خودروها عملیاتی شده است.

صباغی افزود: با توجه به اضافه شدن مسیر توسط واحد عمرانی منطقه یک مرحله پایانی آماده سازی این قسمت از مسیر در مراحل پایانی قرار دارد. عملیات اجرای میکس، رطوبت دهی و کمپکت در حال انجام است و در ادامه روکش آسفالت مسیر، توسط سازمان عمران انجام خواهد شد.

وی آماده‌سازی شهر برای استقبال از فصل بهار را از جمله اولویت‌های اصلی شهرداری عنوان کرد و افزود: خیابان‌ها و معابری که نیاز به روکش آسفالت و لکه‌گیری داشته باشند در اولویت کاری این سازمان قرار دارند.

کد خبر 738142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.