جاده‌های چهارمحال و بختیاری ایمن‌سازی شد

معاون اداره کل راهداری استان چهارمحال وبختیاری گفت: همه ساله قبل از فرا رسیدن ایام نوروز برای راحتی حال مسافران و کاربران جاده‌ای اقداماتی در جاده‌ها صورت می‌گیرد و امسال نیز این اقدامات توسط اکیپ‌های شهرستانی در جاده‌ها انجام شده است.

فریدون پیشکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شست‌وشوی علائم محورها پس از بارندگی توسط اکیپ‌های شهرستانی، اجرای شیار لرزاننده در ۳۵ کیلومتر از محورهای رفت‌وبرگشت استان، اجرای نقوش برای آشکارسازی سرعت‌گاه به طول ۸۵ مترمربع از جمله تمهیداتی است که توسط اداره انجام شده است.

وی افزود: در کل استان ۱۱۰ کیلومتر خط‌کشی انجام و در مساحت ۱۲۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی نصب شده است.

وی ادامه داد: روشنایی نقطه‌ای در پنج نقطه از سه‌راهی‌های مهم استان اصلاح شد و در ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر از جاده‌های چهارخطه استان که مستعد حادثه بودند حفاظ نیوجرسی نصب شد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: در سه شهرستان بروجن، فلارد و لردگان حفاظ‌های فلزی به مساحت ۲ کیلومتر نصب و تجهیزات ایمنی شامل ۲۵ عدد بشکه و ۱۵۰ بلوار بر سر دماغه‌ها نصب شد.

پیشکار با اشاره به تعمیرات روشنایی محورهای استان تاکید کرد: روشنایی ۸۰ کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی استان تعمیر و ۱۱ کیلومتر از چراغ‌های تونل‌ها شسته شدند.

وی ادامه داد: شست‌وشوی علائم محورها پس از بارندگی توسط اکیپ‌های شهرستانی، اجرای شیار لرزاننده در ۳۵ کیلومتر از محورهای رفت‌وبرگشت استان، اجرای نقوش جهت آشکارسازی سرعت‌گاه به طول ۸۵ مترمربع از جمله تمهیداتی است که توسط اداره ایمنی در شهرستان‌های استان انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان ادامه داد: همچنین نصب ۱۰ دستگاه چراغ پلیس مجازی در دستور کار قرار گرفته است که در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 738141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.