اسکان بیش از ۹۸ هزار مسافر نوروزی در استان یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از اسکان ۹۸ هزار و ۵۳۲ مسافر در استان یزد خبر داد و گفت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تا اولین روز عید ۵۴ هزار بازدید از اماکن گردشگری به ثبت رسیده است.

سید محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد، اظهار کرد: مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی استان یزد، در روز اول فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۳۱ هزار نفر بوده است.

وی افزود: مجموع آمار اسکان استان از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز یکم فروردین ۱۴۰۳ نیز ۹۸ هزار و ۵۳۲ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: مجموع آمار ورودی مسافران نوروزی استان یزد از طریق هواپیما تعداد ۴۸۶۲ نفر و مجموع آمار خروجی استان از طریق هوایی نیز تعداد ۵۳۳۳ نفر بوده است.

رستگاری مجموع آمار ورودی مسافران و گردشگران از طریق قطار را تعداد ۶۰۹۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع آمار خروجی از طریق قطار نیز تعداد ۵۲۵۷ نفر به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در خصوص حجم مجموع تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین ورودی و خروجی استان گفت: مجموع ورودی خودروها تعداد ۳۲۴ هزار و ۹۶۰ دستگاه و مجموع خروجی نیز تعداد ۲۹۷ هزار و ۴۷۰ دستگاه بوده است.

وی تصریح کرد: مجموع آمار بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای شاخص استان یزد از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت پایان روز یکم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر بوده است.

کد خبر 738137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.