طراحی المان‌ها با توجه به اقتضائات مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سازمان فرهنگی شهرداری، اقتضائات مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت و شهر شهادت را در المان‌ها و رویدادهای نوروزی خود مدنظر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان صبح امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ در حاشیه بازدید از المان‌های نوروزی و ایستگاه‌های استقبال از زائر مشهد، ضمن تبریک تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، اظهار کرد: از عموم مردم ایران برای زیارت بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس، جهان‌شهر برکت و کرامت و همچنین بازدید از المان‌ها و جشنواره‌های مختلف دعوت می‌کنم.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری، اقتضائات مشهدالرضا (ع) را در المان‌های خود مدنظر قرار داده و طراحی‌های صورت گرفته نیز براساس همین اقتضائات است، افزود: مشهد مقدس، شهر شهادت است و به همین دلیل موضوعاتی همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رضوی مورد توجه بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: شب‌های ماه مبارک رمضان و فاصله افطار تا سحر، فرصت خوبی برای استراحت و بازدیدهای خانوادگی از خیابان‌ها و معابر شهری است، برهمین اساس علاوه بر المان‌ها، جشنواره‌های مختلفی طراحی شده که از جمله آنها، جشنواره نور در بوستان کوهسنگی است.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: هر آنچه از اقتضائات یک شهر بزرگ مذهبی است، در طراحی‌های المان‌ها به دست هنرمندان بروز و ظهور پیدا کرده و آثار زیبا و فاخری را پیش روی مخاطب قرار داده است.

وی گفت: علاوه بر این، برنامه‌های شاد و مفرحی همچون جشن، سرود و نمایش خیابانی نیز پیش‌بینی شده که زیبایی‌های بهار را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، دوچندان کرده است.

کد خبر 738100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.