ثبت بیش از ۳۳ هزار تردد در اولین روز بهار در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در روز یکم فروردین، ۳۳ هزار و ۵۵۵ تردد ورودی و ۲۸ هزار و ۸۷۵ تردد خروجی در استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان عادل مصدقی اظهار کرد: در روز یکم فروردین ۳۳ هزار و ۵۵۵ تردد ورودی و ۲۸ هزار و ۸۷۵ تردد خروجی در استان به ثبت رسید.

وی افزود: این ترددها از مجموع ۴۸۶ هزار و ۱۳۰ ترددی است که از ۴ محور ورودی و خروجی استان در روز یکم فروردین انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، محورهای ورودی و خروجی استان را شامل شاهرود –گرگان (توسکستان)، گلوگاه-کردکوی، شاهرود –آزادشهر و تنگراه-سه‌راهی کلاله عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا پایان یکم فروردین ماه، میزان ترددهای ورودی و خروجی ثبت شده در این محورها ۴ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۳ تردد بوده است.

مصدقی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی ترددهای ورودی به استان، اضافه کرد: نرخ جریان تردد در استان ۴۴۴ بوده و سرعت متوسط هم ۷۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: پرترددترین محور مسیر گرگان- علی آباد است که اوج تردد در این محور در ساعات ۱۶ تا ۱۸ عصر انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در این مدت روزانه یک هزار و ۳۶ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شد و بیش از ۵ هزار سفر هم با حمل و نقل عمومی، انجام و حدود ۴۰ هزار مسافر نیز در استان جابه‌جا شدند.

کد خبر 738086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.