اتصال محورهای ترافیکی شهر قم با افتتاح خیابان جعفر طیار (ع)

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با افتتاح خیابان جعفر طیار (ع) دو محور مهم قطری ترافیکی شهر قم به یکدیگر متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه زاد یزدی امروز _ پنج شنبه دوم فروردین _ در حاشیه بازدید از محور فاز پنج عمار یاسر که به نام جعفر طیار (ع) نام گذاری شده اظهار کرد: ابتدای فروردین ۱۴۰۳ مقارن شد با افتتاح فاز پنج عمار یاسر که حسب دستور شهردار افتتاح به صورت غیررسمی صورت گرفت تا شهروندان و زائران در سال جدید بتوانند از این پروژه بهره بگیرند.

وی افزود: طرح این خیابان به ۵۷ سال پیش برمی‌گشت اما به دلیل مشکلات تملکی با تأخیر رو به رو شده بود و در نهایت با همتی که انجام شد تملک‌ها به نتیجه رسید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: بلوار جعفر طیار (ع) ادامه محور عمار یاسر است که محور طولی و قطری شهر قم است که حلقه‌های ترافیکی را به هم وصل می‌کند.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به اینکه این محور در ادامه به میدان سپاه و محور جمهوری متصل می‌شود، اضافه کرد: با این اتصال، رینگ‌های قطری شهر به هم متصل شده و معابر اصلی شهر به یکدیگر متصل خواهند شد.

وی با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای خیابان جعفر طیار گفت: اتصال این محور به خیابان شهید فاطمی و خیابان معلم به صورت تقاطع‌های چراغ دار هوشمند خواهد بود که از همین ابتدای طرح آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 738085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.