شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۹۸۸ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه از مبادرت صهیونیست ها به هفت کشتار دیگر طی ساعات گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه ارائه کرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار در غزه شده‌اند.
طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، طی ساعات گذشته ۶۵ نفر دیگر در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۹۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که براین اساس، شمار شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۱ هزار و ۹۸۸ تن و شمار زخمی شدگان نیز به ۷۴ هزار و ۱۸۸ نفر از هفتم اکتبر گذشته تاکنون رسیده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده از آغاز دور جدید حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه، دست کم ۱۵۰ فلسطینی را در داخل این بیمارستان به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه که از ۷ اکتبر سال گذشته آغاز شده ادامه داده و سیاست گرسنگی و ایجاد قحطی در این منطقه را پیگیری می‌کند و در همین راستا از طریق هدف قرار دادن فلسطینیان و کمیته‌های توزیع از دسترسی ساکنان این منطقه به کمک‌های بشردوستانه جلوگیری می‌کند.

اشغالگران طی یک هفته ۸ جنایت علیه فعالان عرصه ارائه کمک‌های بشردوستانه انجام داده که بر اساس اعلام دفتر رسانه‌ای دولت غزه به شهادت ۱۰۰ نفر منتهی شده است.

کد خبر 738078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.