پذیرش ۱۴۷۰ خودرو در باغ فدک

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر در منازل استیجاری اسکان یافتند و ۱۴۷۰ خودروی مسافران در باغ فدک پذیرش شد.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفتمین روز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان و شامگاه یکم فروردین ۱۴۰۳ تمام مراکز اقامتی نصف‌جهان برای اسکان مسافران مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شب گذشته بیش از ۹۵ درصد از ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهر اصفهان تکمیل شد، افزود: بالغ بر ۳۳ هزار مسافر نیز در مدارس آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر در منازل استیجاری اسکان یافتند و ۱۴۷۰ خودروی مسافران در باغ فدک پذیرش شد.

شفیعی با بیان اینکه شب گذشته بیش از ۸۵ هزار نفر در اصفهان اسکان یافتند، ادامه داد: از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا شامگاه یکم فروردین بالغ بر ۱۶۰ هزار مسافر در کلان‌شهر اصفهان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقیمانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان به گردشگران، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان‌من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و مکان اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 737979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.