بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان ساماندهی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در راستای کمک به بهبود وضعیت پارک‌ها و اصلاح ساختار فعلی فضای سبز همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت، در عملیاتی گسترده بوستان‌های سطح این منطقه ساماندهی شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: پارک‌های سطح منطقه بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی است و در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و قطعاً در افزایش حس تعلق به مکان زندگی و همدلی بیشتر شهروندان با مدیریت شهری تأثیر گذار است.

وی افزود: در راستای استقبال از بهار طبیعت رفیوژهای خیابان امام خمینی (ره)، ۵۰۰ متر مربع گل رز نسترن سفید، فصل و دائم، ۳۰۰ اصله خرزهره، ۳۰۰۰ متر طول ناز گوشتی و یوکا، ۴۰۰ اصله درخت شامل نارون، سرو ناز و ژونیپروس با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال بهسازی و ساماندهی شد.

بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان ساماندهی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث ۳۰۰۰ متر مربع پارک‌های میان کار گاهی صنعتی در خیابان عطا الملک تاکید کرد: از پانزدهم بهمن سال گذشته تا بیست‌ونهم اسفند سال گذشته حدود ۶۰۰۰ اصله درخت و درختچه در پارک‌ها، رفیوژها و میادین سطح منطقه کاشت شده است.

رسالت با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت قرار دارد، گفت: پارک‌های قدس، کوثر قدیم و جدید با کاشت ۵۰۰ اصله و درختچه از جمله نارون، ملیا، زیتون، سرو، خرزهره، یوکا و نسترن سفید با دو میلیارد ریال اعتبار ساماندهی شد.

بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان ساماندهی شد

وی ادامه داد: به‌منظور اصلاح ساختار فعلی فضای سبز و بهبود وضعیت پارک‌ها اطراف مزار شهید گمنام در پارک ملت، ورزشگاه‌های امیرالمومنین (ع) و کوثر و فرهنگسرای معرفت با کاشت انواع درخت و درختچه از جمله کامیسپاریس، سرو نوش، نارون، کاشت چمن متحمل به کم آبی و کاشت انواع گل فصل و گل‌های پوششی ساماندهی شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف واحد فضای سبز منطقه در عملیات گسترده ساماندهی بوستان‌ها همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت پارک‌های قدس، کوثر جدید و قدیم، صدف، رفیوژهای خیابان بهارستان شرقی و غربی با کاشت انواع درخت و درختچه، گل دائم، فصل، رز نسترن سفید و پرچین خرزهره و گیاهان پوششی از جمله پاپیتال و ناز گوشتی به پایان رسید.

کد خبر 737933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.