حضور شبانه‌روزی نیروهای کنترل نظارت در منطقه یک اصفهان/جانمایی ۱۰۰ فلاورباکس در سطح منطقه

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به حضور شبانه‌روزی یک دستگاه خودرو برای راهنمایی مسافران گفت: حضور شبانه‌روزی نیروهای کنترل نظارت به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود برای جلوگیری از نصب چادر مسافران و هدایت آن‌ها به محل‌های اسکان پیش‌بینی شده است.

سعید استادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک اصفهان در زمینه ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: آماده‌سازی و فضاسازی شهر در راستای استقبال از مسافران نوروزی با چهار مورد سفره هفت سین در نقاط مختلف منطقه اجرا شده است.

وی افزود: عملیات رنگ‌آمیزی بیش از ۵۰ هزار متر طول جداول سطح منطقه، رنگ‌آمیزی بیش از ۴۰۰۰ متر مربع رنگ آمیزی نرده‌ها و رنگ‌آمیزی ۳۵۰۰ المان ترافیکی به پایان رسیده است.

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌روزرسانی، رفع نواقص و رنگ‌آمیزی تمام آب‌نماهای سطح منطقه و برای آبگیری، آماده‌سازی شده است.

استادپور گفت: آماده‌سازی و کاشت گل فصل در بوستان‌های حاشیه زاینده‌رود از سی‌وسه پل تا پل وحید در راستای پذیرایی و استقبال از مسافرین از جمله اقدامات این منطقه است.

وی ادامه داد: اجرای پایه روشنایی‌های سی‌وسه پل و رفع معایب مربوط به روشنایی در شب با هزینه بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام شده است.

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات دیوارنگاره هنرستان ابوذر به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ فلاورباکس با گل‌های فصلی آماده‌سازی شده و در سطح منطقه توزیع شده است.

استادپور گفت: کاشت انواع گونه‌های گیاهی متنوع در در تمام باغچه‌های سطح منطقه از دیگر اقدامات این منطقه بوده، همچنین چهار مرکز صرف غذا ویژه مسافران نوروزی در سطح منطقه احداث شده است.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی یک دستگاه خودرو برای راهنمایی مسافران افزود: حضور شبانه‌روزی نیروهای کنترل نظارت به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود برای جلوگیری از نصب چادر مسافران و هدایت آن‌ها به محل‌های اسکان پیش‌بینی شده است.

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: جمع‌آوری و برخورد با افراد کلید به دست و راهنمایی مسافران به مشاور املاک‌های مجاز برای اسکان مسافران در منازل استیجاری انجام شده است.

استادپور گفت: حضور تمام مسئولان واحدهای معاونت خدمات شهری در ایام نوروز با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان و رصد تمام امور و رفع نواقص در اسرع وقت در این منطقه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همکاری با آموزش و پرورش ناحیه یک و راه‌اندازی ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در هنرستان ابوذر و ارائه خدمات ویژه به مدارسی که محل اسکان مسافران نوروزی در این مدت است، توسط حوزه خدمات شهری این منطقه انجام شده است.

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو سرویس بهداشتی واقع در پارک کودک و پارک زاینده‌رود با امکانات و تجهیزات ویژه استفاده مسافران نوروزی، بهسازی شده است.

کد خبر 737916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.