اقتصاد مردمی مانند دوران دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات است

فرماندار تیران و کرون گفت: اقتصاد مردمی مثل مشارکت مردم در دوران دوران دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _چهارشنبه، یکم فروردین_ در مراسم پیمان با شهدا در مسجد جامع عسگران از توابع شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: شعار امسال حقیقت مشارکت‌بخشی به مردم و اقتصاد مردمی را بیش از گذشته ترسیم و تبیین می‌کند که مسئولان امر باید در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به نتایج ارزشمند مشارکت مردمی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، افزود: نقش مردم در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشت که دولت سیزدهم نیز حوزه‌های مختلف را با مشارکت مردم پیش برده است.

وی ادامه داد: اقتصاد مردمی مثل مشارکت مردم در دوران دوران دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشور است و باید زمینه‌های فعالیت بخش مردمی و خصوصی فراهم و موانع پیش روی آن برداشته شود.

محمدی‌کیا با بیان اینکه تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید قدرت تولید را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کمیته رصد صنعت در این شهرستان توانسته موانع تولید را بررسی و برای آن راهکار ارائه بدهد و در بعضی از موضوعات پرونده به ستاد تسهیل استان ارسال شده است.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: دستگاه‌های اداری در این سال سعی و تلاش خود را بر تسهیل سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های جذب مشارکت مردمی قرار دهند و اقتصاد مردمی که یکی از سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی است را به نتیجه برسانند.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی در حوزه‌های مختلف به نفع جامعه خواهد بود و باید برون سپاری به معنای واقعی انجام شود و دخالت‌های دولت در حوزه‌های اقتصادی کاهش یابد.

حجت‌الاسلام محمد صادق صائبی، امام جمعه عسگران در بخشی از این مراسم به پیمان با شهدا اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان نسبت به شهدا پاسخگو باشند و از معنویت مراسم‌های منتسب به شهدا و ایثارگران برای برکت زندگی و کار خود استفاده کنند.

وی افزود: شعار سال مسیر فعالیت مسئولان و مردم را مشخص می‌کند و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی، تلاش برای رشد تولید و گره گشایی از مشکلات مردم لازم بوده و با مردمی‌سازی اقتصاد و برنامه هدفمند در حوزه اقتصادی به نتیجه خواهیم رسید.

کد خبر 737914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.