تردد ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی چهارشنبه _ اول فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و آغاز طرح راهداری نوروزی این اداره کل ۳ میلیون ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

وی گفت: در این بازده زمانی تردد ورودی به استان کرمانشاه ۲۵۸ هزار خودرو و تردد خروجی از استان ۲۵۹ هزار خودرو بوده است‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین گفت: تردد وسایل نقلیه سبک ۳ میلیون و ۴۹ خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۶۸۷ هزار خودرو است.

وی با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محورهای شهرستان پاوه و سنقر و کلیایی عنوان کرد: در طرح نوروزی این اداره کل کلیه نیروها جهت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در آماده باش کامل هستند و راهدارخانه‌ها برای اسکان موقت مسافری نوروزی تجهیز شده است.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

کد خبر 737902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.