قتل یک راننده تاکسی در شهرستان فارسان

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از کشف قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، غضنفر محمد حسینی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل راننده تاکسی در شهر گوجان، بلافاصله اکیپ بررسی صحنه در محل حاضر شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: با اعلام پزشکی قانونی مبنی بر قتل با سلاح گرم، بر اساس تمام فرضیه‌های ممکن در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده شهرستان فارسان تصریح کرد: در نهایت با تلاش همکاران پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری و همدان اقدامات فنی پلیسی صورت گرفت و کمتر از ده روز قاتل و همدستش در همدان، شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر و به شهرستان فارسان انتقال یافتند، افراد در ساعات اولیه بازجویی منکر هرگونه اقدامی شدند اما با ارائه ادله موجود و جمع‌آوری شده لب به اعتراف گشودند و پرده از راز قتل راننده تاکسی برداشتند و به قتل اعتراف کردند.

محمدحسینی تاکید کرد: انگیزه قتل در دست بررسی است و در پی بازرسی منزل یک قبضه کلت کمری که در صحنه قتل استفاده شده بود نیز کشف شد و در نهایت قاتل و همدستش با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 737872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.