برخورد جدی با رانندگان خاطی در جاده‌های خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از برخورد جدی با رانندگان خاطی در جاده‌های خراسان جنوبی خبر داد.

سردار حسن شجاعی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنیم که سفر خود برای مواجه نشدن با مشکل به خوبی مدیریت کنند، افزود: تجربیات سال‌های گذشته نشانگر آن است که در روزهای بیست و هشتم اسفند تا دوم فروردین به دلیل افزایش تردد در جاده‌ها، حجم سوانح و مخاطرات افزایش پیدا می‌کند، اما امسال به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان شاهد کاهش تردد در جاده‌های خراسان جنوبی هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ۵۰ درصد تصادفات از نوع واژگونی به دلیل خواب آلودگی و خستگی رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورودی به شهرها است.

شجاعی‌نسب اضافه کرد: رانندگان با رعایت قوانین و رعایت مقررات و پیشگیری از سرعت و سبقت غیرمجاز باید از وقوع سوانح و تصادفات جلوگیری کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند، تصریح کرد: ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی روان است و با توجه به لطف خداوند و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مربوط، تعداد تصادفات در چند روز گذشته کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: امنیت و آرامش همه مردم مدنظر ما است و در این استان با رانندگانی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند، به طور جدی برخورد می‌شود.

شجاعی‌نسب گفت: علاوه بر خودروهای محسوس پلیس، خودروهای غیرمحسوس نیز در محورهای استان حضور دارند و با سرعت زیاد و رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی برخورد می‌کنند و خودروهای مورد نظر توقیف ساعتی، سیستمی می‌شوند و از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

کد خبر 737870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.