تحقق جهش تولید سبب فراهم شدن زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق جهش تولید سبب فراهم شدن زیرساخت‌ها و مبانی اقتصاد مقاومتی می‌شود که در این صورت ثبات و توسعه اقتصادی را خواهیم داشت.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن تبریک آغاز سال جدید اظهار کرد: قطعاً فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال، بر اساس اصول و قائده بوده و مبانی اجرایی این شعار آماده است.

وی افزود: مبنای کلام رهبری این است که حکمرانی در اقتصاد امروز باید مشارکتی باشد، در گذشته بعضاً شاهد این بودیم که در این حوزه نگاه از بالا به پایین و سطحی بود.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، مسئله اصلی کشور را اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: رفع این مشکل ریشه در تولید دارد؛ توجه به تولید، بنگاه‌های زود بازده و کارگاه‌های معطل مانده و نیمه تمام باید در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه لازمه این کار یک حکمرانی خوب در حوزه اقتصاد است، اضافه کرد: این حکمرانی باید بر اساس حکومت‌داری همراه با مشارکت مردمی باشد.

وی تصریح کرد: سخن رهبری در خصوص جهش تولید و مشارکت مردم، بر مبنای اصل سوم بیانیه گام دوم انقلاب و بر گرفته از آن است، مردم باید نقش مستقیمی در تولید و حفظ و نگهداشت اقتصاد داشته باشند.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان با بیان اینکه باید بسترهای این مشارکت را در زیرساخت‌های قانونی و اداری فراهم کنیم، گفت: نگاه مسئولان به مردم باید تغییر کند، مردم می‌توانند به عنوان بازوانی توانمند در حوزه اقتصاد و جهش تولید نقش‌آفرینی کنند؛ باید از ظرفیت‌های سرمایه‌ای، علمی و نیروی انسانی که در بین جامعه وجود دارد بهره‌گیری شود تا جهش تولید رقم بخورد.

قاسمی اضافه کرد: تحقق جهش تولید سبب فراهم شدن زیرساخت‌ها و مبانی اقتصاد مقاومتی می‌شود که در این صورت ثبات و توسعه اقتصادی را خواهیم داشت.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی اخبار و ظرفیت‌های موجود در کشور، گفت: انتظار داریم فعالان رسانه‌ای همواره در کنار مسئولان برای رفع مشکلات کشور باشند و ظرفیت‌هایی که وجود دارد را به خوبی معرفی کنند.

کد خبر 737830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.