ارائه خدمت ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های فارس به مسافران نوروزی

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از آمادگی این اداره کل، مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، محسن عمادی در حاشیه بازدید از مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌های فارس اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی ۵۲ راهدارخانه و ۶۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فارس آماده هستند تا خدمات مناسبی را به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی افزود: راهدارخانه‌های فارس که عمدتاً در محورهای اصلی واقع شده نقش مؤثری در ارتقا ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک این محورها ایفا می‌کنند؛ در ایام نوروز هم با توجه به افزایش سفرها، راهدارخانه‌ها برای استقرار تیم‌ها و ارائه خدمات سفر به ویژه در شرایط اضطراری، آماده خواهند شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: اقدامات لازم برای آماده سازی مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها انجام شده است و این اماکن آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌باشند.

عمادی با اشاره به اینکه فارس با دارا بودن بیشترین میزان راه همسنگ در کشور رتبه اول بیشترین طول راه‌ها را دارد، تصریح کرد: استان فارس دارای بیشترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در کشور است و در همین راستا نیز ۶۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان علاوه بر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایتمندی مسافران نیز نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: کمیته نظارت بر مجتمع‌های بین راهی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال شده که تا پایان طرح نوروز ۱۴۰۳ به صورت مستمر از این مجتمع‌ها بازدید به عمل می‌آورند.

کد خبر 737807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.