حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت شد

شهردار سنندج گفت: حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی اظهار کرد: پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران همواره جز دغدغه‌های اصلی و اولویت‌های مهم مدیریت شهری است که در دو سال اخیر با تلاش شبانه‌روزی سعی کردیم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به موقع صورت پذیرد.

وی افزود: امسال به دلیل کاهش درآمدها پرداخت مطالبات پیمانکاران، حقوق کارکنان و کارگران تلاشگر این نهاد مردمی با تأخیر مواجه شد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش جهادی مدیران و رؤسای سازمان‌های تابعه توانستیم تمام حقوق معوق و عیدی و را پرداخت کنیم.
شهردار سنندج با اشاره به اینکه این اقدامات می‌تواند تأثیر مثبتی در خدمات‌رسانی هرچه بیشتر مجموعه شهرداری به شهر و شهروندان باشد، گفت: پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان شهرداری سنندج قطره‌ای در برابر دریای تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزی‌های همکاران این مجموعه است که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب این روند را در سال آینده نیز استمرار ببخشیم.
رشیدی از تلاش بی‌وقفه کارکنان و کارگران شهرداری در طول سال که بی‌وقفه در راستای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان گام برمی‌دارند تقدیر کرد.
کد خبر 737698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.