تردد خودروهای سنگین در معابر شهری اصفهان ممنوع است

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ممنوعیت تردد انواع خودروهای سنگین در تمام معابر شهری استان از روز ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع با اشاره به ممنوعیت تردد انواع خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت در معابر شهری اصفهان از ۲۶ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال آینده، اظهار کرد: در مدت یاد شده تنها حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز، امکان تردد از این معابر را دارند.

وی افزود: این اقدامات به منظور تسهیل عبور و مرور و ایجاد فضای امن و ایمن برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تعامل صورت گرفته با شهرداری اصفهان، هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی در راه‌ها و معابر درون‌شهری در ایام تعطیلات نوروز متوقف شد.

زارع خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای داشتن بار ترافیکی روان در خیابان‌های شهر اصفهان در تمام ایام سال به ویژه در ایام خاصی مانند نوروز است، این امر همکاری و همت همه شهروندان را در رعایت قوانین می‌طلبد.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر امکان تداوم بارش‌ها در ایام نوروز ادامه داد: مسافران و شهروندان استان احتیاط لازم را در ترددهای درون شهری به ویژه در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها مد نظر داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهور در طرح نوروزی پلیس در کنار سایر عوامل مدیریت بحران اضافه کرد: پلیس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 737688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.