برقراری ۱۲۶ پرواز فوق‌العاده نوروزی در فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۱۲۶ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز ۱۴۰۳ و همچنین رشد ۱۵ درصدی مجموع پروازها نسبت به نوروز سال قبل در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوذر ضیایی از برقراری ۱۲۶ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ تعداد ۹۲ پرواز فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و تعداد ۳۴ پرواز فوق‌العاده در مسیرهای خارجی انجام خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی سپهران، اروان، کیش ایر، آتا، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای مشهد، تهران، قشم و کیش و همچنین شرکتهای هواپیمایی فلای دبی، فری برد، پگاسوس، فلای بغداد، العراقیه، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای نجف، استانبول، آدنا، دبی و آنتالیا در ایام نوروز کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان ادامه داد: در مدت زمان یاد شده تعداد ۹۷۰ پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام خواهد شد که نسبت به مجموع پروازهای نوروزی سال گذشته رشد ۱۵ درصدی دارد.

ضیایی یادآور شد: مسافرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروازهای نوروزی فرودگاه اصفهان با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس و یا به وب سایت فرودگاه به آدرسesfahan.airport.ir مراجعه کنند.

کد خبر 737674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.