آماده‌باش راهداران فارس در بارش‌های پیش رو

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آماده‌باش راهداران و ماشین آلات راهداری استان در بارش‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، محمد عمادی عصر امروز _سه‌شنبه، بیست‌ونهم اسفند_ اظهار کرد: در بارش‌های پیش رو راهداران فارس با تمام توان عملیاتی آماده خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: تعداد ۳۵۳ انواع دستگاه ماشین‌آلات راهداری شامل ۶۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک، ۱۸۷ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و ۹۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در حالت آماده‌باش برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اضافه کرد: همچنین ۴۱۰ نیروی راهدار در قالب ۷۴ اکیپ راهداری با تمام توان عملیاتی و به صورت مستمر در سطح راه‌های استان حضور دارند تا تردد ایمن و روانی را در سطح راه‌های استان برقرار سازند.

وی ضمن توصیه به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، خاطرنشان کرد: از تمام کاربران جاده‌ای می‌خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از رفتارهای پرخطر ترافیکی پرهیز کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه‌ها، هواشناسی جاده‌ای مطلع شوند.

کد خبر 737670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.