ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری از مطالبات شهروندان اراکی است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: وجود مجتمع فرهنگی هنری در شرایط کنونی که نسل جوان سپر تهدید فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد، برای ارتقای فعالیت‌های مورد نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم فعالان این عرصه، امری ضروری است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی، اظهار کرد: نبود این مجموعه اثربخش با توجه به اهداف، کارکرد و برنامه‌های مناسبی که سالانه می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر برای مخاطبان خود داشته باشد در اراک احساس می‌شود و برای تحقق آن همکاری و پیگیری مسؤولان در کنار بخش‌خصوصی ضروری است.

وی افزود: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و تعالی بخش فرهنگی و هنری شهر اراک، وجود این مجتمع بسیار نیاز مبرم است.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: نقش این گونه مجتمع‌ها در شناسایی استعدادها و برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و ارتقای فرهنگی و هنری فعالان این بخش بر کسی پوشیده نیست.

قربانی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی و هنری وظایف زیادی بر عهده دارد که اگر چنین مرکزی که مطالبه مهم و همیشگی و به حق شهروندان است ایجاد شود، شاهد یک تحول مهم در این بخش خواهیم بود.

وی ادامه داد: وجود مجتمع فرهنگی هنری در شرایط کنونی که نسل جوان سپر تهدید فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند برای ارتقای فعالیت‌های مورد نیاز دانش آموزان، دانشجویان و عموم فعالان این عرصه مهم امری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: برای احداث پروژه‌های شاخص در سطح این شهر چند مورد مد نظر بوده است، اما برخی مباحث نظارتی و همراهی مدیریت شهری را می‌طلبد تا این پروژه‌ها راه‌اندازی شود.

قربانی خاطرنشان کرد: باید طرح‌هایی که بیشتر مردم شهر اراک آن را مطالبه می‌کنند از قبیل فروشگاه سیتی‌سنتر و مراکز خرید بزرگ و پارک آبی که مورد نیاز مردم کلان‌شهر اراک است، توسط سایر دستگاه‌های اجرایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه به ساخت و ایجاد مجتمع‌های بزرگ فرهنگی و ورزشی یکی از مطالبات به حق مردم است و باید در سال ۱۴۰۳ شهرداری و شورا با جدیت آن را دنبال کنند.

کد خبر 737663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.