آغاز به کار کارواش‌های رایگان شهرداری تبریز در ایام نوروز + فیلم

کارواش رایگان شهرداری تبریز برای استقبال از مهمانان نوروزی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز در نوروز سال ۱۴۰۳ با استقرار کمپ‌های گردشگری و کارواش رایگان در ورودی‌های شهر، گلکاری انبوه، نصب المان و هفت سین، اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون افطارلیق، نورپردازی‌های ویژه، آماده‌سازی مقبره الشعرا، استقرار اتوبوس‌های گردشگری و تاکسی‌های از من بپرس برای مسافرین، آماده‌سازی اماکن تاریخی و گردشگری تحت مدیریت خود همانند موزه شهر در عمارت ساعت، خانه‌های تاریخی نیکدل، ختایی و موزه استاد شهریار به استقبال گردشگران رفته است.

معاونت‌های خدمات شهری مناطق به منظور استقبال شایسته از مسافران نوروزی شهر تبریز، اقدام به راه‌اندازی کارواش رایگان در ورودی‌های شهر کردند.

برای استقبال شایسته از میهمانانی که از سمت ورودی منطقه هفت تبریز وارد شهر می‌شوند یک کارواش در پارک استاد مراغه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

در محدود شهرداری منطقه پنج تبریز نیز در محل کمپ گردشگری مسیر تقاطع امام علی (ع) و هتل مرمر کارواش ایجاد خواهد شد.

توسط مناطق سه، چهار و شش تبریز نیز کارواش در محل‌های معین مستقر خواهد شد تا استقبال شایسته و در خور شأن مسافران نوروزی که شهر تبریز را برای گذران ایام تعطیلات آغاز سال نو انتخاب کرده‌اند، انجام گیرد.

این کارواش‌ها به‌طور موقت راه‌اندازی شده و از طریق نصب بنر در معابر برای مسافران و گردشگران نوروزی اطلاعورسانی خواهد شد.

کد خبر 737651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.