موشک‌های یمنی با موفقیت به اهداف خود در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کردند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای موشکی یمن تعدادی موشک به سمت اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه «ام الرشرش» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند با موفقیت به اهداف خود اصابت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ یحیی سریع امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_ در جدیدترین بیانیه نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: به امید پیروزی مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوز ائتلاف آمریکایی‌انگلیسی علیه خاک کشورمان، نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی «مادو» را در دریای سرخ مورد هدف قرار داد.

وی افزود: همچنین نیروهای موشکی یمن تعدادی موشک به سمت اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه «ام الرشرش» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند با موفقیت به اهداف خود اصابت کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند و تا پایان تجاوز و محاصره مردم فلسطین در غزه، عملیات نظامی آن‌ها متوقف نخواهد شد.

یحیی سریع در انتها بیان کرد: خداوند ما را بس است و او بهترین پشتیبان، بهترین حافظ و بهترین یاور است، زنده باد یمن آزاد، عزیز و مستقل؛ پیروزی متعلق به یمن و همه آزادگان این ملت است.

کد خبر 737638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.