نامزدها با منتخبین انتخابات مجلس در مسیر رفع مشکلات مردم همکاری کنند

مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان پس از تایید رسمی نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حضور مردم، از تمامی نامزدهای محترم درخواست کرد تا در مسیر رفع مشکلات مردم با منتخبین انتخابات مجلس همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان پس از تأیید رسمی نتایج انتخابات استان اصفهان توسط شورای نگهبان امروز _سه‌شنبه بیست و نهم اسفند_ بیانیه‌ای صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، «مجلس در رأس امور است» و «مردم سالاری دینی» نیز همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و تحقق این دو مهم در گرو حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و به طور خاص مشارکت در انتخابات است.

در حال حاضر که با تأیید شورای محترم نگهبان، فرآیند دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان خود رسیده است، مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان وظیفه خود می‌داند از مردم عزیزی که علیرغم مشکلات موجود و تبلیغات رسانه‌های معاند در صحنه انتخابات حاضر شدند تشکر کرده و همچنین از تمام داوطلبان نمایندگی مجلس و گروه‌های سیاسی، بخصوص نامزدهایی که از ابتدا تا انتهای فرایند تعیین فهرست انتخاباتی مجمع، با حضور خود در صحنه انتخابات به شور انتخاباتی افزودند و همچنین نامزدهایی که به نفع این فهرست انصراف خود را اعلام نمودند، مراتب سپاس و قدردانی را به عمل می‌آورد.

مجمع نیروهای انقلاب به هر ۵ منتخب شهرستان‌های اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه، هرند تبریک گفته و آرزوی توفیق خدمت رسانی ایشان را به مردم شریف اصفهان و ملت عزیز ایران دارد.

شایسته است حالا که فصل رقابت تمام شده، همه نامزدهای محترم به فصل‌الخطاب بودن قانون و تصمیمات نهادهای مسئول احترام گذاشته و تمام هم و غم خود را معطوف به همکاری با منتخبین در مسیر رفع مشکلات مردم قرار دهند که این راه سخت جز با همدلی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها امکانپذیر نیست.

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی از تشکل‌ها و گروه‌ها و همه فعالین سیاسی اصفهان دعوت به عمل می‌آورد ضمن آسیب شناسی مشارکت شهر و استان اصفهان؛ در جهت بهبود فضای سیاسی و امیدآفرینی برای جامعه اقدامات لازم را در کنار یکدیگر به عمل آورند تا انشاالله این مجلس هم یکی از بهترین مجالس دوران پس از انقلاب لقب بگیرد.

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان»

کد خبر 737613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.