خدمت در قم افتخار و سعادت مدیریت شهری است

شهردار قم با اشاره به اینکه خدمت در قم افتخار و سعادت مدیریت شهری است گفت: امروز پس از ۹ سال خدمت در قم از هر قمی، قمی‌تر هستم و دلم برای خدمت و تحول در قم می‌تپد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جشن شکرانه خدمت شهرداری قم که امروز _ بیست و نهم اسفند_ برگزار شد با اشاره به اینکه در یک زمانی شهرداری تنها یک ارگان خدماتی بود، اظهار کرد: امروز شهرداری به یک ارگان خدماتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۷۲ وظیفه بر گردن شهرداری است، افزود: اگر شهرداری یک روز به وظیفه خود عمل نکند، مردم متوجه خواهند شد.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری از تولد تا پس از مرگ با مردم ارتباط دارد، عنوان کرد: پس از عبادات واجب بالاترین عبادت خدمت به مردم است، درنتیجه کار شهرداری‌ها ارزشمند است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسائل در قم به گونه دیگری نگاه می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز پس از ۹ سال خدمت در قم از هر قمی، قمی‌تر هستم و دلم برای خدمت و تحول قم می‌تپد.

وی از برنامه، منابع انسانی، انسجام و مدیریت به عنوان چهار رکن اصلی پیشرفت یاد کرد و گفت: امروز شهرداری قم طبق برنامه‌های تدوین شده در حال فعالیت است و در آستانه تدوین برنامه سوم هستیم.

شهردار قم با بیان اینکه امروز منسجم‌ترین شهرداری در مباحث تشکیلاتی شهرداری قم است، تصریح کرد: اگرچه اختلافاتی در شهر وجود دارد ولی اجازه ندادیم این اختلافات به شهرداری برسد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه امروز در مسئله نیروی انسانی مشکلی نداریم، ادامه داد: شهرداری جز ارگان‌هایی است که مدیریت هزینه و مدیریت درآمد را دارد.

وی با بیان اینکه امروز شهرداری قم در مباحث غیرنقدی در بهترین وضعیت است، عنوان کرد: امروز پشتوانه غیر نقدی خوبی برای اقدامات عمرانی و توسعه‌ای در شهر وجود دارد.

شهردار قم با اشاره به مطالبات هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم از شهروندان گفت: حدود شش هزار میلیارد تومان نیز از ارگان‌های دولتی طلب داریم.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه انسجام شهرداری با مجموعه‌ها و ارگان‌های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: اگر نیت‌ها خالص باشد خداوند نیز کمک می‌کند که به اهداف دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت و خدمت به قم بالاترین افتخار است و در این مسیر باید تنها به فکر آخرت باشیم و حاشیه‌ها ما را از هدف خود باز ندارد.

کد خبر 737612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.