تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از تصادف اتوبوس با پراید در آزادراه قزوین-رشت خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان پراید فوت کرد و سرنشین دیگر به شدت مصدوم شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: طی تماس پلیس راه قزوین در ساعت ۴:۰۲ دقیقه بامداد امروز _سه‌شنبه ۲۹ اسفند_ با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین، مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پراید در لاین جنوبی اتوبان رشت به قزوین بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان یک تیم اطفای حریق از محمودآباد نمونه را به همراه تیم امداد و نجات از ایستگاه پنج پونک را به همراه افسر کشیک به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از رشت به سمت قزوین در حرکت بود، با یک دستگاه پراید برخورد کرده است و هر دو سرنشین آن داخل خودرو محبوس شده‌اند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با آغاز عملیات و ایمن‌سازی‌های لازم قسمت‌هایی از پراید را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی برش دادند و موفق به خارج کردن دو سرنشین محبوس شده شدند.

ململی ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان پراید از ناحیه پا مصدوم و پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل برای اعزام به مراکز درمانی داده شد و سرنشین دیگر جان خود را از دست داد.

وی گفت: مأموران آتش‌نشانی بعد از اتمام عملیات و ایمن‌سازی محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راه برای بررسی علت حادثه دادند.

کد خبر 737499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.