تخصیص ۱۰۰ میلیاردی برای احداث پارکینگ مکانیزه در قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارکینگ مکانیزه در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی صبح امروز _دوشنبه بیست‌ونهم اسفند_ در نشست با شورایاران با بیان اینکه شورایاران به عنوان بازوان شورا در حل مسائل و مشکلات شهری هستند، اظهار کرد: شورایاران سرمایه‌های شهر و شورا هستند و به عنوان بازوی نظارتی ما در حل مشکلات و چالش‌های شهری در سطح محلات نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری و تصمیمات خوب شورا در سال جاری و اجرای برخی پروژه‌ها در سطح نواحی، افزود: به همت اعضای شورا و مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در سطح مناطق و نواحی شهری بودیم که از آن جمله می‌توان به پیگیری احداث سالن ورزشی ناصرآباد، سالن ورزشی مشعل‌دار و سایر پروژه‌ها در بخش خدمات شهری اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته شاهد افزایش بی‌رویه در بخش عوارضات بودیم، به همت اعضای شورا در سال آینده در بیشتر موارد افزایش عوارض نخواهیم داشت و به نوعی باری روی دوش مردم نخواهیم گذاشت.

فرمانی با اشاره به اقدامات زیربنایی شورای ششم، تصریح کرد: اقدامات روبنایی در معرض دید شهروندان قرار دارد، اما مجموعه‌ای از اقدامات زیربنایی که بسیار مهم هستند، ممکن است از دید شهروندان مخفی بماند در حالی که تلاش‌های زیادی برای به سرانجام رساندن آن‌ها در سطح شورا صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به تسویه بدهی با بانک شهر یا انجام توافق با لشگر ۱۶ زرهی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این گونه اقدامات سبب خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در شهر قزوین از جمله تولید زمین و افزایش درآمدهای شهرداری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارکینگ مکانیزه در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم شورا در بودجه اختصاص اعتبار برای احداث پارکینگ مکانیزه است، همچنین در امور فرهنگی مقرر شده است تا دو سالن ورزشی در مناطق جنوبی شهر قزوین احداث شود.

فرمانی ادامه داد: به منظور حل مشکلات نواحی و محلات شهر قزوین طرح محله تا محله با هدف حضور در مساجد محلات از سوی شورا برنامه‌ریزی و اجرایی شد و این اقدامات در سال جدید نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: احداث بوستان باغستانی قرادآباد با رویکرد احیای باغستان و با محوریت بوستان خانوادگی و احداث تقاطغ غیرهمسطح دفاع مقدس از دیگر اقداماتی است که سال آینده اجرایی خواهد شد که امیدواریم مورد رضایت شهروندان به ویژه در نقاط کم‌برخوردار شهر قزوین قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شعار شورای ششم نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار شهر بوده است، اضافه کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌ها انجام و اعتباراتی هم در نظر گرفته شده است تا بتوانیم شاهد توازن در برقراری ارائه خدمات و امکانات شهری باشیم.

کد خبر 737481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.