کمبود منابع مالی، مشکل اصلی تکمیل امام‌زاده سلطان سبزه‌پوش غرب شهرکرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات سقف‌ریزی امام‌زاده سلطان سبزه‌پوش غرب شهرکرد با مشکل مالی مواجه شده و حدودا به چهار میلیارد سرمایه برای تکمیل پروژه نیاز است.

حجت‌الاسلام حسن امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بازسازی محوطه و ساختمان امام‌زاده سلطان سبزه‌پوش غرب شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۳ تعمیرات و بازسازی‌هایی در این امام‌زاده انجام شد و تقریباً در سال ۱۳۹۸ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان مصالح خریداری شد اما روند ادامه کار نیاز به سرمایه زیادی دارد.

وی افزود: عملیات سقف‌ریزی این امامزاده با مشکل مالی مواجه شده و حدوداً به چهار میلیارد سرمایه برای تکمیل پروژه نیاز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام‌زاده سلطان سبزه‌پوش که در غرب شهرکرد واقع شده است، از لحاظ گردشگری اهمیت بالایی دارد، افزود: اگر اقدامات لازم جهت تکمیل آن انجام شود، این مکان برای اسکان مسافران و ایجاد بازارچه بسیار مناسب خواهد بود.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به اینکه از دوران کرونا نذورات مردمی کاهش بسیاری داشته است، تصریح کرد: اگر خیران در این موضوع کمک‌رسانی کنند، اقدامات لازم برای تکمیل این امام‌زاده انجام خواهد شد.

کد خبر 737464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.