خاتون بی‌رقیب صدرنشین باقی ماند

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال لانوان تیم‌های شهرداری سیرجان، خاتون بم، سپاهان، پیکان، و نماینده البرز مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته شانزدهم در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و سیرجان و بندرانزلی دنبال می‌شد. در حساس‌ترین دیدار این هفته، شب گذشته دو تیم ملوان بندر انزلی و خاتون بم مقابل هم صف آرایی کردند تا تکلیف قهرمان لیگ امسال مشخص شود.

پیش از این دیدار، تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی که با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل متفاوت به ترتیب در پله‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. در تقابل شاگردان جعفری و سامی در نیمه نخست ملوان که با تک‌گل شبنم بهشت پیش افتاد اما در نیمه دوم، خاتون دو گل زد تا با پیروزی و سه امتیاز راهی بم شوند. تیم خاتون بم ۴۰ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و ملوان هم با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

دی دیدار هفته، تیم‌های سپاهان و پالایش گاز ایلام که به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول قرار داشتند مقابل هم قرار گرفتند. در ابتدا تیم پالایش گاز از سپاهان پیشی گرفت اما در نهایت سپاهان با گل‌های فاطمه پسندیده و میترا نظری بازی را به سود خود کرد. در این دیدار هاجر دباغی یک پنالتی را برای سپاهان از دست داد.

در سیرجان، تیم شهرداری سیرجان میزبان تیم کانی کردستان بود و با ۴ گل ملیکا متولی دو بار و فاطمه متولی و رقیه جلال نسب، به پیروزی رسید تا جایگاه سومی‌اش را در لیگ تثبیت کند. تیم کانی کردستان با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

نتایج دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

ملوان بندر انزلی ۱ - ۲ خاتون بم

شهرداری سیرجان ۴ - صفر کانی کردستان

سپاهان اصفهان ۲ - ۱ پالایش گاز ایلام

آوا تهران ۱ - ۳ پیکان تهران

فرا ایساتیس کران فارس ۱ - ۴ نماینده البرز

جدول لیگ برتر بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۶ ۱۲ ۴ ۰ ۴۰
۲

زنان ملوان

۱۶ ۱۲ ۱ ۳ ۳۷
۳

شهرداری سیرجان

۱۶ ۱۰ ۴ ۲ ۳۴
۴

زنان سپاهان

۱۶ ۸ ۶ ۲ ۳۰
۵

پالایش گاز ایلام

۱۶ ۷ ۵ ۴ ۲۶
۶

زنان پیکان

۱۶ ۶ ۲ ۸ ۲۰
۷

نماینده البرز

۱۶ ۴ ۲ ۱۰ ۱۴
۸

کانی کردستان

۱۶ ۲ ۳ ۱۱ ۹
۹

ایساتیس کران فارس

۱۶ ۲ ۲ ۱۲ ۸
۱۰

آوا تهران

۱۶ ۱ ۳ ۱۲ ۶
کد خبر 737463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.