تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مدقالچی امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع طرح نوروزی از بیست‌وششم اسفند اظهار کرد: در مدت زمان ذکر شده تاکنون و از آغاز این طرح ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۲٠۶۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی وظیفه جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مرزی استان را برعهده داشته‌اند.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین تردد از پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۱ هزار تردد بوده و بعد از آن پایانه مرزی رازی بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به پایان سال میزان ترددها نیز افزایش می‌یابد، گفت: از آغاز طرح نوروزی، نزدیک به ۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب پنج هزار و ۸۹۰ سفر جابه‌جا شده‌اند.

مدقالچی ادامه داد: نزدیک به ۱۷ هزار مسافر از ناوگان اتوبوسی، ۱۳ هزار و ۷۴۵ نفر از ناوگان مینی بوس و ۹ هزار و ۴۹۴ نفر نیز از وسایل نقلیه سواری در طول اجرای طرح نوروزی تاکنون به منظور مسافرت‌های بین شهری خود استفاده کرده‌اند.

کد خبر 737399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.