نرخ کرایه تاکسی در اراک ۵۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: نرخ کرایه تاکسی در این شهر برای سال جدید ۵۰ درصد افزایش یافت.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی در خصوص نرخ کرایه تاکسی در سال آینده، اظهار کرد: کمترین نرخ کرایه تاکسی ۴۰ هزار ریال و بیشترین نرخ ۱۵۰ هزار ریال است.

وی افزود: نرخ کرایه تاکسی در این شهر برای سال جدید ۵۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: نرخ‌های جدید تاکسی شهر اراک به تأیید فرمانداری نیز رسیده و از اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

ساده‌وند ادامه داد: نرخ‌های مصوب جدید در نقاط مختلف شهر نصب شده و رانندگان نباید بیشتر از مبلغ مصوب کرایه دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، در شهر اراک ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی فعال است.

کد خبر 737387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 1
    بهتر بود کرایه ها اینجا گذاشته میشد و مطلب بعد برخی نرخ ها به قدری کم هست و طی چند سال جا مانده که امکان نداره فقط همین رو گرفت. مثلا میدان سرداران به ترمینال زده ۵۰۰۰تومن. مطلب سوم تاکسی در جایگاه ها برای اینکه نوبتش بشه مدت زیادی باید صبر کنه. یعنی تعداد تاکسی زیاده ولی ورود مسافرکش های غیرتاکسی و آنلاین بی نظمی به وجود اورده یعنی اونها در مواقع مثلا تعطیلات خدمات نمیدن و اگه تاکسیرانی تا اونحد بخواد تاکسی بده باید اونها کار نکنند وگرنه در روزهای معمول مسافر کم میشه. از طرفی تعمیرات و قیمت تاکسی بسیار بالا رفته این باعث میشخ تاکسی ها فرسوده و خراب باشند و با زور درست و فشار به راننده تاکسی درست نمیشه.