۴۰ شعبه بانکی در ایام نوروز کشیک هستند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: ۴۰ شعبه بانکی در ایام نوروز کشیک هستند.

عبدالرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشکل نقدینگی در ایام نوروز در دستگاه‌های ATM وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: ۴۰ شعبه بانک استان هماهنگ شده تا نسبت به ارائه خدمات در عید نوروز به صورت کشیک اقدام کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خودپرداز در سطح استان در ایام عید با توجه به هماهنگی انجام شده مشکل نقدینگی نخواهند داشت، گفت: در این روزها پول‌گذاری یک هزار دستگاه ATM انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همراهی اکیپ‌های پول‌رسانی، تأمین نقدینگی دستگاه‌ها در ایام نوروز انجام خواهد شد، گفت: در خصوص کشیک‌های نوروزی نیز ۴۰ شعبه بانک هماهنگ شده تا نسبت به ارائه خدمات در عید نوروز اقدام کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان تاکید کرد: هیچ مشکلی بابت تأمین نقدینگی دستگاه‌های خودپرداز در ایام نوروز نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شبکه بانکی به منظور پاسخگویی به آن دسته از مشتریان بانکداری الکترونیک که در استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت دچار مشکل و یا مغایرت می‌شوند، نسبت به برقراری کشیک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اقدام می‌کنند.

کد خبر 737386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.