فضاسازی ۹۰۰ نقطه شهر قم متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۳۲۰۰ متر مربع بنر در بیش از ۹۰۰ نقطه شهر برای فضاسازی شهری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک تا روز اول فروردین نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی کلانتر زاده امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ با اشاره به فضاسازی شهر قم متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز اظهار کرد: در این رابطه ۳۲۰۰ متر مربع بنر در بیش از ۹۰۰ نقطه شهر برای فضاسازی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تهیه شده که نصب آن تا یکم فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف رسانه‌ای و تبلیغات محیطی افزود: یکی از اقدامات مشارکت شهرداری قم در پویش «زندگی با آیه‌ها» است که با همراهی شبکه‌های ملی و محافل قرآنی پیگیری می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به اجرای پویش «همه با هم دعوتیم» در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش شرح فرازهایی از دعاهای روزهای رمضان و ترویج فضائل اخلاقی مثل انس با قرآن، یتیم نوازی، مهربانی، احترام به بزرگ‌ترها، همسایه داری، روزه داری، رعایت حرمت ماه مبارک و … در سطح گسترده منتشر می‌شود.

کلانتر زاده با اشاره به مشارکت شهرداری قم در اجرای پویش «سهم من از بهشت» و پویش «قم شهر یتیم نوازی» اضافه کرد: محوریت این دو پویش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در راستای حمایت از نیازمندان برقرار شده است.

وی ادامه داد: پویش «به حرمت حضرت علی (ع) می‌بخشم» از میلاد حضرت علی (ع) در سراسر کشور آغاز شده و تا شهادت آن حضرت در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که در استان قم نیز با همکاری دادگستری استان قم و شهرداری در حال اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان با مشارکت شهرداری قم در این ایام خاطرنشان کرد: این جشن به منظور کمک به آزادی زندانیان و با مشارکت ستاد دیه استان قم، شهرداری قم، صدا و سیما و خیرین برگزار می‌شود.

کلانتر زاده به استفاده از فرازهای دعای جوشن کبیر در تبلیغات شهری ایام نوروز اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت کریمانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی برای برگزاری مراسم افطار حرم مطهر از دیگر موضوعات تبلیغات محیطی شهر قم در این روزهای مقدس است.

کد خبر 737376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.