تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ب‌دلیل درخواست‌های صورت گرفته، ارسال اثر به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون در توضیح رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» اظهار داشت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراک‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی افزود: این رویداد شامل چهار محور «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» می‌شود.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثار می‌تواند انواع موشن‌گراف‌های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن باشد و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

پایون تأکید کرد: حجم موشن‌ها بایدحداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال کننده باشد.

وی با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب ۱۰، ۸ و ۵ میلیون تومان و به ۴ اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی m۸r.ir/talafang ارسال کنند.

تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»

کد خبر 737333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.