پاکسازی مبادی ورودی شهر قم از پسماند انجام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از پسماند با عنوان پویش ملی مسیر سبز _ ایران پاک همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.

سید عبدالله میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پاکسازی ورودی شهر مقدس قم با حضور علاقه مندان و دوستداران محیط زیست در روزهای پایانی سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قم میزبان زائران و مسافران نوروزی است، ضرورت دارد حریم و اطراف شهر از پسماندهای عمرانی و ساختمانی پاکسازی شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیرها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی بوده که در شهر تردد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم خاطرنشان کرد: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل‌ونقل و تعدادی از ادارات همکار که در این بخش مشارکت دارند، استفاده‌شده و یک روز به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.

میر ابراهیمی با اشاره به اجرای پویش ملی مسیر سبز _ ایران پاک تصریح کرد: این پویش در استان قم با همکاری کارگروه مدیریت پسماند استان، استانداری و اداره کل محیط زیست برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولان استانی، شهری و اعضای کارگروه مدیریت پسماند به همراه فعالان زیست محیطی امروز دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند، در محل مسجد اهل بیت (س) واقع در عوارضی قم تهران نسبت به پاکسازی بخشی از مسیر اقدام خواهند کرد.

کد خبر 737307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.