یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به مناطقی از کرانه باختری، شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری «شهاب»، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به شهرک‌های «دیرنظام» و «المزرعه» در رام الله یورش بردند.

نظامیان اشغالگر در یورش به شهرک المزرعه در شمال غرب رام الله، «نور علی شریتح» مجروح فلسطینی را بازداشت کردند و در شهرک دیرنظام نیز به منزل «بلال التمیمی» حمله و وی را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

«ولید زائد» روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای فلسطینی نیز در محله «المصایف» رام الله توسط نظامیان رژیم صهیونیستی دستگیر شد.

نظامیان اشغالگر در یورش به شهرک «طمون» در منطقه طوباس در جنوب شرق جنین، منزل «احمد جادالله» را محاصره و وی را دستگیر کردند.

پیشتر کمیته امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون حدود هفت هزار و ۵۶۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این تعداد شامل کسانی می‌شود که در خانه‌های خود یا در ایست بازرسی‌ها بازداشت شده‌اند و همچنین افرادی که مجبور شده‌اند تحت فشار خود را تسلیم کنند و همچنین کسانی که به عنوان گروگان در بازداشت قرار دارند.

مقامات تل‌آویو نگران شعله‌ور شدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

کد خبر 737299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.