اقدامات نوروزی شهرداری شهرکرد در شهرک منظریه

شهردار شهرکرد گفت: در راستای استقبال از نوروز اقدامات فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در منظریه توسط شهرداری شهرکرد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت شهر و آب‌وهوای خوب شهرکرد در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و گردشگران هستیم که جهت استقبال از مسافران نسبت به تغییر چهره شهر، شهرداری شهرکرد اقدامات را انجام داده است.

وی افزود: در کنار همه اقدامات انجام شده در سطح شهر، تلاش شد تا محله منظریه را در اولویت کاری قرار دهیم و اقدامات عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی ویژه نوروز انجام شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در حوزه ترافیک، تابلو هدایت مسیر و تجهیزات راهنمایی و رانندگی در چهارراه ایرانسل نصب شد.

وی با بیان اینکه در دو تقاطع خط‌کشی عابر پیاده انجام شد، گفت: آشکارسازی سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها و اصلاح سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها انجام شد، علائم رانندگی نیز نصب شده و اجرای خط کشی محوری معابر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

واحدیان اضافه کرد: در حوزه فرهنگی نیز، نصب پنج المان نوروزی، انجام ۳۰۰ متر دیوارنگاری و نصب زیرساخت‌های بنر پازلی به صورت کامل در منظریه صورت گرفت.

شهردار شهرکرد با اشاره به تغییر مسیر در ایستگاه اتوبوس در منظریه تصریح کرد: دو ایستگاه اتوبوس و یک سایبان در حوالی مسجد حضرت قاسم (ع) منظریه نصب شد.

وی افزود: همچنین در حوزه عمرانی معابری که نیاز به لکه‌گیری آسفالت داشتند، توسط اکیپ آسفالت در ناحیه ۳ انجام شد.

واحدیان گفت: رنگ‌آمیزی جداول و ریسه‌کشی بلوار امام علی (ع) منظریه نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است.

کد خبر 737295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.