ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مرکزی از ارسال محموله کمک‌های غیرنقدی در قالب کاروان سیل همدلی به وزن ۱۲ تن برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، علیرضا شهر جر دی اظهار کرد: محموله ۱۲ تنی شامل ۸۶۵ بسته عدس، ۲۲۷ بسته چای، ۸۷۶ قوطی کنسرو لوبیا چیتی، ۲۰۰ عدد پتو، ۹۰۰ باکس آب معدنی و همچنین تعداد قابل توجهی لوازم خانگی و ملزومات ضروری زندگی و البسه از کمک‌های مردمی با هماهنگی تیم‌های ارزیابی به منطقه مورد نظر ارسال شد.

وی با اشاره به رسالت بشردوستانه هلال احمر و انتشار فراخوان پویش همدلی و مهربانی هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در فضای مجازی، افزود: پویش "همدلی و مهربانی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۳ اسفند ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی از ارسال محموله کمک‌های غیرنقدی در قالب کاروان سیل همدلی به وزن ۱۲ تن برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

شهر جر دی تصریح کرد: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره‌گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی و مرکزی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR940100004101034741666662 به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، واریز کنند.

به گزارش ایمنا، از ابتدای بروز حادثه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با ارتباط تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان پیگیر شرایط منطقه و نحوه کمک رسانی استان مرکزی بوده است و در آخرین تماس ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته آمادگی کامل این جمعیت را برای حضور و حمایت از مردم آسیب دیده در این بحران را اعلام کرد.

کد خبر 737293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.