گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل از گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد خبر داد.

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته ۱۰ نفر از شهروندان شهر نوش‌آباد در استان اصفهان توسط یک شغال مشکوک به هاری مورد گزش قرار گرفتند و با واکنش سریع تیم‌های بهداشت و درمان، تمام افراد گزیده شده در همان ساعات اولیه تحت درمان پیشگیری از هاری قرار گرفتند.

وی افزود: پس از این حادثه، جلسه اضطراری با حضور نمایندگان شبکه بهداشت، شهرداری‌های نوش‌آباد و آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج نوش آباد و اداره محیط زیست برگزار و اقدامات لازم برای اتلاف حیوان مشکوک به هاری برنامه‌ریزی و انجام شد.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت هرگونه گزش توسط حیوانات وحشی یا ولگرد، در اسرع وقت به مرکز درمان پیشگیری هاری به منظور دریافت واکسن هاری مراجعه کنند.

قمصری گفت: شبکه بهداشت و درمان آماده دریافت گزارش‌ها و درمان موارد مشابه است و افراد می‌توانند با شماره تماس ۵۴۷۰۶۸۰۶، موارد را گزارش کنند، همچنین مرکز درمان پیشگیری هاری در بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان آران و بیدگل و مرکز سلامت گلابچی کاشان به صورت بیست‌وچهارساعته آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

کد خبر 737279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.